Δελτίο Τύπου σχετικά με τις ψηφιακές Υπηρεσίες

Στην Αίθουσα Συνεδριάσεων Συλλογικών Οργάνων (Λ. Καλυβίων 2, Λαμία) πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του εκσυγχρονισμού των διοικητικών διαδικασιών του Φορέα, υπό την παρουσία και προεδρία του Αντιπεριφερειάρχη Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Καινοτομίας κ. Κωνσταντίνου Βαρδακώστα και των Προϊσταμένων των Γενικών Διευθύνσεων της Περιφέρειας καθώς και υπηρεσιακών στελεχών της Διεύθυνσης Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

Πιο συγκεκριμένα, συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα:

  1. Χρήση της Ψηφιακής Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Υποβολής Αιτημάτων

Πραγματοποιήθηκε αξιολόγηση της χρήσης της πλατφόρμας για το έτος 2025, με έμφαση στην αυξητική τάση της ηλεκτρονικής υποβολής αιτημάτων από τους πολίτες. Σε σύγκριση με το 2024, διαπιστώθηκαν σημαντικές βελτιώσεις:

  • Καταγράφηκε αύξηση σχεδόν 50% στον αριθμό των νέων ψηφιακών υπηρεσιών που εντάχθηκαν στην πλατφόρμα.
  • Παρατηρήθηκε κατακόρυφη αύξηση της χρήσης της πλατφόρμας από τους πολίτες, με τα ηλεκτρονικά αιτήματα να παρουσιάζουν ποσοστιαία άνοδο 200%.

(Ακολουθεί πίνακας με την αναλυτική αποτύπωση των ανωτέρω στοιχείων.)

  1. Υλοποίηση του έργου «e-Περιφέρειες»

 Στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στο οποίο ο Φορέας μας έχει ενταχθεί και θα παρέχει ψηφιακές υπηρεσίες προς τους πολίτες, πραγματοποιήθηκε ενημέρωση από τα υπηρεσιακά στελέχη της Διεύθυνσης Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σχετικά με την πορεία υλοποίησης του έργου:

  • Παρουσιάστηκε η πλατφόρμα του έργου, μαζί με τις επιμέρους λειτουργίες της, όπως ο Οδηγός του Πολίτη, η δημιουργία και δημοσίευση ψηφιακών και μη υπηρεσιών στην πλατφόρμα. Αναλύθηκε ο νέος τρόπος δρομολόγησης των ψηφιακών αιτημάτων των πολιτών μέσω του έργου.
  • Παρουσιάστηκαν οι ενέργειες που έχουν πραγματοποιηθεί από την αρμόδια Διεύθυνση αναφορικά με την έως σήμερα υποβολή των απαιτούμενων στοιχείων προς το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ενόψει της έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας του έργου.
  • Αναλύθηκαν οι ρόλοι και ο τρόπος εμπλοκής των υπηρεσιακών στελεχών του Φορέα κατά την παραγωγική λειτουργία του έργου, όσον αφορά τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την ένταξη νέων ψηφιακών και μη υπηρεσιών στο e-Περιφέρειες.
  • Επισημάνθηκε ότι η προγραμματισμένη εκπαίδευση των υπηρεσιακών στελεχών έχει ήδη ξεκινήσει και βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης.
  • Πραγματοποιήθηκε συνοπτική παρουσίαση των διαδικασιών, ανά αρμοδιότητα κάθε Γενικής Διεύθυνσης, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες προς τους πολίτες με την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας του έργου e-Περιφέρειες.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Καινοτομίας κ. Κωνσταντίνος Βαρδακώστας δήλωσε: «Η Ψηφιακή Πλατφόρμα Υποβολής Αιτημάτων Πολιτών και Επιχειρήσεων προς την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας εμπλουτίζεται διαρκώς με νέες Ψηφιακές Υπηρεσίες και είμαστε ικανοποιημένοι που ολοένα και περισσότεροι συμπολίτες μας εξυπηρετούνται απομακρυσμένα, γρήγορα και με διαφάνεια!»

Συνημμένα αρχεία: